

Для кожної дитини з ООП в ЗДО створено команду психолого - педагогічного супроводу (вихователь - методист, вихователі, асистент вихователя, практичний психолог, керівник гуртка, керівник музичний, вчитель - логопед, вчитель - дефектолог, батьки), розроблено Положення про команду психолого - педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в КЗ «ДНЗ №7 ВМР», згідно плану проводяться засідання команд психолого - педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та ведуться протоколи засідань. Залучення батьків до планування та організації освітнього процесу, розробки індивідуальних програм розвитку для дітей дає їм змогу відчути, що вони не одинокі, вони є членами команди, яка їх підтримує і допоможе подолати труднощі у системній роботі з дітьми, досягти успіху у складній справі соціальної адаптації дитини з особливими потребами.
Перед складанням ІПР всіма учасниками команди аналізується:
• стан розвитку дитини (характеристика дитини, ії прояви, здібності тощо);
• сильні сторони дитини (що вміє, що може, чим можна привернути увагу...);
• потреби дитини (дефіцити дитини - що не вміє, що не може);
потім всі данні обробляються і систематизуються. Після чого ставляться короткі і довготривалі цілі;
• вивчається загальна характеристика діяльності дитини (темп, працездатність, подолання виснаження).
В закладі створене розвивальне освітнє середовище, матеріали естетично оформлені та каталогізовані. В закладі облаштований Монтессорі-клас; в наявності корекційні доріжки, балансир, де діти розвивають загальну моторику, вчаться координувати свої рухи, закріплюють назви кольорів тощо. У закладі облаштовано ресурсну кімнату для роботи з дітьми з метою розширення можливостей корекційно - розвиткового впливу на дітей з ООП.