Наш навчальний заклад
Пріоритетні напрямки роботи

Пріоритетні змістові напрямки освітнього процесу
на 2024 - 2025 навчальний рік

Для підвищення якості дошкільної освіти, формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах оновленого змісту освітнього процесу і викликів сьогодення, вирішення головної методичної проблеми: «Створення особистісно орієнтованого освітнього середовища, в якому концептуальний розвиток вчителя стане основою педагогіки партнерства на засадах дитиноцентризму з метою формування компетентностей учня 21 століття» та відповідно до Стратегії розвитку КЗ «ДНЗ № 7 ВМР» на 2022 - 2024 р.р., досягнень, виявлених недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив визначає такі пріоритетні змістові напрямки освітнього процесу на 2024 - 2025 навчальний рік:
1. Продовжувати формувати в дошкільників:
1.1. свідоме ставлення до власної безпеки, навичок безпечної поведінки та збереження життя і здоров'я (фізичного, психологічного, емоційного);
1.2. соціально - громадянську компетентність дошкільників з метою зміцнення національної ідентичності дітей.
2. Психологічний супровід та підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного та післявоєнного стану.
3. Вдосконалювати оптимальні умови для цілісного становлення та розвитку особистості дошкільника як гаранту безпеки у фізичному, інтелектуальному, емоційному та духовному плані, здатної до відповідальної поведінки та швидкої соціальної адаптації завдяки сформованим лідерським якостям.
4. Створити умови для:
4.1. удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти (фахова діяльність педагогічних працівників).
4.2. вдосконалення освітнього простору та забезпечення доступної, якісної освіти дітей через інноваційний розвиток закладу дошкільної освіти;
4.3. цілісного становлення та фізичного, інтелектуального, емоційного і духовного розвитку особистості дошкільника, яка здатна до відповідальної поведінки та швидкої соціальної адаптації завдяки сформованим лідерським якостям
5. Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності.
6. Сприяти розвитку вміння педагога здійснювати самоаналіз як основи для визначення ефективності своєї професійної діяльності та самовдосконалення.