В КЗ «ДНЗ №7 ВМР» створені сприятливі умови для виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі й дітей з інвалідністю, забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень закладу, а саме:
- заклад обладнаний пандусами;
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями.
Усі групові кімнати закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені групових приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, стелі, двері, віконні рами - світлих кольорів. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення - люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно - тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Меблі групових приміень відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітньо - виховного процесу.
Територія закладу підтримується в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти обумовило створення в дошкільному навчальному закладі наступних спеціальних умов:
1.Створення корекційно - розвиваючого, предметно - просторового та соціального середовища з метою стимулювання емоційного, сенсорного, моторного і когнітивного розвитку дітей з особливостями розвитку відповідно до їх потреб.
2.Створення оптимального навчального середовища, відповідно до можливостей дітей з особливостями психофізичного розвитку, що досягається забезпеченням дошкільного навчального закладу відповідними іграшками, іграми, індивідуальними засобами навчання, необхідними дидактичними засобами.
3.Організація соціальної взаємодії між здоровими дітьми та дітьми з особливостями психофізичного розвитку, направленої на гармонізацію дитячих взаємовідносин.